Intrebari frecvente

Cum apare o tranzactie pe extrasul de cont?

Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele magrot.

Cum efectuam plata cu card?

Pe pagina de finalizare a comenzii si dupa ce a-ti completat toate datele selectati plata cu card.

Ve-ti fi redirectionat catre plationline ( procesatorul cu care avem contract pentru platile online cu card ) cel mai sigur sistem de plata online

Completi datele conform instructiunilor din pagina plationline. Platile sunt acceptate doar dacă au cod
CVV2/CVC2

Cum efectuam livrarea?

Livrarea se face in 1-3 xile de la data plasarii comenzii.

Livrarea se efectueaza prin Sameday curier. Functie de modalitatea de livrare care a-ti ales-o coletul este livart la adresa sau la loker-ul selectat de dumneavoastra.

Informatii despre politica de anulare si rambursare 

Anularea comenzilor se poate face dupa plasarea comenzii in termen de 12-24 ore de la plasare dar cu maxim o ora dupa primirea e-mail de finalizare a comenzii in caz contrar se va percepe taxa de transport de 15 lei deoarece daca nu ridicati coletul firma noastra plateste tur retur coletul.

 Rambursarea la plata cu cardul?

Dupa anularea unei tranzactii prin card, banca emitenta va
debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile, in functie de
politica acesteia. Acelasi termen si in caz de retur.