Politica de retur

Returnarea produselor:

Ce trebuie sa stiti?

Consumatorul are o perioada de razgandire de 14 zile pentru a putea verifica produsul pe care l-a cumparat – daca este sau nu ceea ce a dorit – ca si intr-un magazin clasic. Scopul acestei perioade nu este de a folosi produsul gratis pentru 5 zile (de exemplu) si apoi a-l returna, ci doar de a determina „conformitatea cu descrierea produsului din sit, natura, caracteristicile si functionarea produselor”

 Pentru toate coletele si produsele returnate la cererea clientului, fara culpa firmei, se va retine o taxa de manipulare si transport (retur)  in valoare de 14,99 lei. Preluare de la adresa

Pentru toate coletele si produsele returnate la cererea clientului, fara culpa firmei, se va retine o taxa de manipulare si transport (retur)  in valoare de 9,99 lei preluare din easybox

 In cazul in care, fara culpa firmei SC Magrot Styele SRL – in calitate de vanzator, se face returnarea unui/unor produs/produse pentru care ati beneficiat de o promotie cu Transport Gratuit, pe langa costul de returnare a produselor, se va lua in calcul si costul de trimitere a comenzii. In acest sens reies urmatoarele situatii:
1. Daca se solicita rambursarea sumei – Suma rambursata va fi egala cu valoarea produselor minus costul de retur 14,99 minus costurile de livrare 14,99 (daca sunt facute pe cheltuiala firmei);
2. Daca se solicita produs la schimb – Valoarea produsului ce va fi trimis la schimb va fi mai mic decat produsul returnat, scazandu-se taxele de livrare, taxa de resigilare si taxa de returnare (daca este suportata de firma)
3. Clientul poate opta pentru un produs la schimb cu o valoare mai mare decat produsul returnat, achitand diferenta de valoare, inclusiv taxa de livare a comenzii initiale, taxa de resigilare si taxa de returnare (daca este suportata de firma)

  1. RETURNAREA PRODUSELOR – ACHIZITII PERSOANE FIZICE:

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative:

Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc, ori produse care conform Art. 16, litera e), nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator.

Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maximum 14 (paisprezece) zile de la data informarii SC Magrot style SRL de catre consumator asupra deciziei sale de retragere din contract. SC Magrot Style srl va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea si verificarea produsului vandut

Conform Art. 11 al OUG 34/2014, „Inainte de expirarea perioada de retragere, consumatorul informeaza profesionistul cu privire decizia sa de retragere din contract” folosind una din variantele mai jos prezentate :

  1. a) Forumularul de retragere – se va transmite completand Formularul aici sau prin e-mail ( contact@magrot.ro)– produsele se pot returna dupa confirmarea din partea companiei:

Nume client:

Numar factura fiscala:

Denumirea produsului (produselor) si cantitatea:

Motivul returnarii*:

Contul IBAN **: 

Alte mentiuni:

Atentie nu se admit retururi cu plata ramburs. Rambursarea sumelor aferente returului se va face intr-un cont bancar furnizat de client.

Beneficiarii bonusul de transport gratuit nu beneficiaza si de retur gratuit.

* Motivul returnarii nu este obligatoriu conform OUG 34/2014 , exceptand persoanele juridice.


Daca produsele de returnat au fost insotite de eventuale bonusuri, trebuie returnate si acestea. Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.

Deoarece nu se poate stabili cu exactitate valoarea diminuarii contravalorii urmatoarelor produse acumulatori, baterii, incarcatoare, consumabile imprimanta (cartuse, drum unit, hartie), folii de protectie, etc., acestea se pot returna doar sigilate.

Nu se va accepta returul produselor care au conturi/parole active setate de catre client.

Pentru orice sesizari si reclamatii va rugam sa accesati pagina de contact.

In cazul produselor cu defect

Taxa de transport nu este returnabila chiar dacă produsele au anumite defecte.

Formular retur Preluare adresa aici

Formular retur easybox aici

Dupa completarea formularului easybox va trebui sa ne transmite-ti nu cont bancar valid si numele titularului pentru rambursare.