Politica de retur

CONDITII DE RETURNARE

Cum puteti returna produsele comandate?

  Daca doriti sa schimbati produsul cumparat sau sa va returnam contravaloarea lui, este obligatoriu sa ne contactati la adresa de e-mail contact@magrot.ro  sau numar de telefon

0752609551

 Ne-ar placea sa ne spuneti motivul de retur pentru a imbunatati calitatea produselor si serviciilor oferite de magrot.ro. 

Important: 

* Produsele cumparate se pot returna in termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor .

* Cheltuielile pentru returul produselor sunt suportate de catre client ( tur si retur ) .

* Returul este acceptat doar atunci cand produsele nu sunt purtate, se afla in stare perfecta asa cum au fost livrate, au dupa caz toate etichetele  si  sigiliile cu care au fost livrate.
Clientul are obligatia de a pastra ambalajul in starea initiala (valabil pentru articolele de incaltaminte). In cazul in care acesta este purtat sau deteriorat ne rezervam dreptul de a nu rambursa banii sau schimba cu un alt produs.
Produsele care prezinta defecte precum: lovituri, zgarieturi, etichete murdare sau rupte, urme de uzura prin purtare, urme de machiaj, deodorant, pete, crapaturi, rupturi, sau sunt utilizate in alte conditii decat cele prevazute in certificatul de garantie si in instructiunile de intretinere, nu se pot returna.
In cazul in care integritatea ambalajului sau a produselor sunt afectate (exceptie facand sigiliul pachetului), magrot.ro isi rezerva dreptul de a nu inlocui sau rambursa contravaloarea produsului returnat.
Nu vor fi acceptate la retur urmatoarele produse, in functie de existenta acestora pe website la un moment dat (enumerarea nu este limitativa):

– Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului ori eticheta de retur sunt deteriorate sau lipsesc;

– Alimentele achizitionate;

– Produsele purtate, spalate sau care miros a parfum;

– Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator (de ex: produse cosmetice);

– Produse de ingrijire personala: cosmetice, parfumuri, produse pentru igiena intima si igiena dentara;

– Lenjerie intima: de orice fel inclusiv costume de baie ;

– Produse din categoria jucarii (de ex: lego, fluiere, trompete), copii & bebe (de ex: scutece absorbante de unica folosinta), petshop (de ex: cosuri, jucarii, accesorii);

– Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

– Bunuri care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

– Inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;

– Ziare, periodice si reviste;

– Imprimante sau multifunctionale ale caror consumabile au fost desigilate;

– Echipamente cu licente OEM activate (licente preinstalate pe notebook-uri sau sisteme desktop);

– Echipamente de pe care s-au dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care au fost livrate;

– Echipamentele protejate de parole introduse de UTILIZATOR sau cele care au configurate conturi personalizate ale UTILIZATORILOR ce impiedica aducerea dispozitivului la starea initiala din punct de vedere software;

– Aparatele de aer conditionat care au fost montate, aparatele de bucatarie care au fost folosite, masinile de calcat care prezinta urme de utilizare (zgarieturi pe talpa, urme de calcar, etc.), aspiratoare care au fost folosite, aparatele de bricolaj care au fost utilizate.

  Daca se constata ca nu sunt indeplinite conditiile mentionate mai sus, contravaloarea produselor returnate nu va fi achitata, iar coletul va fi retrimis catre CUMPARATOR acesta urmand sa suporte si costurile de retrimitere.

*Nu se accepta colete cu plata ramburs.

 

* Contravaloarea produselor se achita in termen de 14 de zile calendaristice din momentul in care primim produsele si confirma acceptarea returului. 

 magrot.ro plateste pentru fiecare colet livrat suma de 20 lei conform contractului cu Urgent Cargus, in functie de valoarea produsului sau a comenzii magrot.ro acopera total sau partial livrarea coletului.

*Valoarea restituita nu poate include taxa de livrare a coletului astfel valoarea restituita va fi dupa cum urmeaza:

-la comenzi de pana la 50 lei din pretul produsului se scade 5 lei reprezentand valoarea acoperita de magrot.ro deoarece la comenzi de pana la 50 lei clientul plateste 15 lei taxe de livrare si 5 lei sunt acoperiti de magrot.ro.

Ex: valoarea comenzii (produsului) 48 lei se poate restitui pana la max 43 lei

–la comenzi cuprinse intre 50-149 lei din pretul produsului se scade 10 lei reprezentand valoarea acoperita de magrot.ro deoarece la comenzi de pana la 50 lei clientul plateste 10 lei taxe de livrare si 10 lei sunt acoperiti de magrot.ro.

Ex:valoarea comenzii (produsului) 100 lei se poate restitui pana la max 90 lei

-la comenzi de peste 150 lei din pretul produsului se scade 20 lei reprezentand valoarea acoperita de magrot.ro deoarece la comenzi de peste 150 lei clientul nu plateste taxe de livrare deci magrot.ro acopera taxele de livrare la comenzi mai mari de 150 lei ceia ce inseamna ca in cazul returului restituirea banilor va fi mai mica cu 20 lei

Ex :valoarea comenzii (produsului) 200  lei se poate restitui pana la max 180 lei

Daca comanda cuprinde mai multe produse si doar unul se doreste a fi returnat valoarea restituirii se calculeaza la fel ca la calculul pe comanda functie de valoarea produsului returnat

 

Returul pentru inlocuirea marimii sau modelului este acceptat o singura data. 

PROCEDURA DE SCHIMB 

Comenzile plasate in urma unui retur la o comanda anterioara si pentru care se solicita schimb cu o alta masura sau alt produs, nu beneficiaza de transport gratuit. 

In cazul inlocuirii produsului cu unul identic, sau cu un alt produs, acesta trebuie sa aiba o valoare egala sau mai mare, decat valoarea produsului returnat, iar pentru aceste comenzi nu se pot aplica vouchere.

RAMBURSARE CONTRAVALOARE PRODUSE RETURNARE

In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile de la data la care am primit produsul si am confirmat acceptarea returului. 
Restituirea contravalorii produselor se face prin transfer bancar in contul specificat ( informatii necesare: Nume titular cont, cont IBAN)

Din valoarea sumei returnate se va retine costul transportului suportat de magrot.ro la expedierea coletului (este valabil pentru situatiile in care ati beneficiat de transport gratuit si returnati integral comanda sau mai mult de jumatate din valoarea acesteia). 

Valoarea retinuta se calculeaza in functie de tariful practicat de firma transportatoare si formatul expeditiei (plic sau colet).

In cazul a doua sau mai multe colete neridicate , orice comanda noua se onoreaza numai cu plata in avans, prin plata online sau prin ordin de plata. 

  Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat sau produsul prezinta defecte, va rugam sa ne contactati in maxim 24H de la primirea coletului printr-un email la adresa contact@magrot.ro sau telefonic la numarul 0752609551 , pentru a remedia aceasta neplacere.